12h och 33min kvar tills det smäller!

hejsan alla underbara läsare! sorry att jag inte har bloggat idag, har inte hunnit...
idag så va det rätt chill dag i skolan, även om jag hade 2 läxförhör menmen...
sen efter skolan så käkade jag med Stephanie, Erika, Evelina, Sofia, Julia
och så stanade Madde kvar en lite stund också! och sen så gick Julia o
Stephanie ´för dom skulle med bussen och vi andra stanade kvar för att
vi skulle på träning så aa... :) och på träningen så snackade vi bara om
morgondagen! (y) för imon så ska jag och mitt underbara lag på cup till
ÖREBRO! längtar som F*n! det ska iallafall bli jättekul! :D
så det blir väl mobilblogg på vägen upp och på skolan där vi ska bo!
men aja! nu så måste jag sova! måste vara pigg imon ju!
så GodNatt alla underbara läsare!
puss/Hanna
CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0