nattinatti

nu så är jag jättetrött så det blir väll att sova då... eller att somna
till en film, det är rätt gött det! men måste ta fram kläder tills imon
och lite sånt.. och så har jag läxförhör/prov i hemkunskap och
har typ inte övat ett skit! erkänn jag är duktig (?!)

Men imon så blire att vara med Sara, så det ska bli kul :)
men måste plugga spanska som är det tråkigaste som
finns typ... -.- och sen så är det ju träning!
men vet inte riktigt om jag ska vara med :/
för det är ju cup snart och då så vill man ju inte
skada sig och sånt! och så har jag jättemycket
läxor och aa massa annat :/

 Men nu så ska jag ta fram kläder tills imon.
kanske slänger in "dagens" imon, för har ju
sov-morgon så aa :)
men NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0