hemma från stan!

MÅNDAG:
hejsan! har ju inte bloggat på typ 2dagar, har verkligen inte orkat, kan skylla på att jag inte har hunnit och så... haha, men iallafall igår så va jag med micha, sen så hade vi träning o efter det så körde Michas pappa in oss till Liseberg! träffade Cornelia o Emma... vi åkte lite saker sen efter så gick vi till scenen och kollade på Oskar Linneros! han va riktigt bra! men kunde ju bara 3 låtar så det va ju mindre kul eller vad man ska säga, haha! sen efter en liten stund så kom Johanna, Anke o Pernilla sen så orkade jag och Emma inte kolla mer så vi gick och åkte Flumeride, Atmosfear o Radiobilarna haha! och jag o Emma träffade några asschysta killar som vi åkte med! riktigt goa! haha!
TISDAG:
idag så åkte jag in till stan med sara gick och kollade i lite affärer och så, sen så mötte vi upp Petra! vi käkade och kollade i affärer och så! hade iallafall jättemyssssigt! goa tjejer detdär! köpte en hoodtröja och en vanlig tröja! bild kommer nån annan dag, orkar inte  lägga ut det idag, haha!


Älskar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0