nu blev jag glad!

Hejsan bloggen!
gud va jag blev glad när jag kollade på statistiken! fortsätt läs och kommentera!
men iallafall, just nu så ligger jag i sängen och är inne på fejjan och kollar bloggar och sånt, men ska snart sova, är skittrött efter träningen idag, sprang 2,5 km inte så långt men ändå, sen så körde vi nått annat kommer inte på vad det heter just nu men är iallafall jättetrött, sen så cycklade jag, anke o sara ner till världens äckligaste sjö, usch o fy, fattar inte att jag kunde bada där men skitsamma...

Men iallafall, imon så ska jag och cissi till havet! gött! sen så kör pappa in oss till stan och där så ska vi möta sara o anke, ska nog fika och kolla i lite affärer, mysigt! men ska sova nu bloggar imon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0