Rolig kväll med tjejerna igår!

Hejsan! förlåt för dålig uppdatering på sistonde, har varit med kompisar hela tiden typ och så har jag inte hunnit att blogga, men iallafall igår så va jag på stan ni ser vad jag köpte i det förra inlägget, sen så hade jag målvaktsträning i 1h tror jag, sen så åkte jag till Pernilla! och där va johanna, cissi, micha o sara! vi sovde över hos henne, men inte sara för hon typ mådde dåligt... men iallafall vi hade jättekul, en kväll man kommer att minnas! bilder från igår!'

bondbrudar!


glada tjejer! haha

mina älsklingar!!!

älskar dig!

tummen upp för oss!

demoner!!!
Älskar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

I love you!

2011-08-06 @ 23:33:58
URL: http://musicthatsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0