Bad update!

Chacha! Sorry för så dålig updatering i helgen! Har inte hunnit! I fredags så va jag på tjejmiddag hos sara. Sen i lördags så spelade min brosa kvart/semifinal så då så tittade jag på hans hockey då! Det va rätt kul! Dom kom ju till finalen i Scandinavium så det va kul! Sen så va det 3h pause så då så åkte jag mamma o anna in till stan! Jag köpte en ONEPIECE!:D. (bild kommer) och sen när jag Kom hem så åkte jag till anke! Där hon hade tjejmiddag oxå! Men där sovde vi över oxå så det va kul!:) vi somnade ungefär kl.04.30 hehe!;p sen så hämtade pappa mig dagen efter då! Och då så åkte vi till Scandinavium och tittade på brosan! Dom mötte KIK (kungälv) dom förlorade med 4-5:( synd... Dom va jätteduktiga iaf! Sen så åkte jag hem o nu gör jag inget! Ha en bra söndagskväll!:) Love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0