dagen!

hejsan svejsan!

denna dagen har varit ganska okej ändå.
gjorde väll inte så mycket i skolan åkte
skriskor på gympan, men kunde ju inte
vara med för har ju gips.. -.- men jag
stog i båset och tog kort på kompisarna :)
det var la ändå ganska kul... sen så slutade
vi kl.15.20 lite små segt... sen efter skolan
så va jag med johanna, sara o colli. vi gjorde
väll inte så mycket colli skulle ha träning (jag oxå egentligen)
så jag sara o johanna kollade på träningen sen så
gick johanna hem efter träningen så va jag colli o sara
kvar på öppnaskolan:) det va la kul! pillan o anke kom oxå:)
vi spelade kort o så... och så va adam o hugo med o spelade kort.
och hugo va as taskig mot mig.. han drog ut stolen när jag skulle sätta mig
så jag sätte mig på golvet istället det va inte kul asså... så nu har jag
jääätttttttte ont i rumpan haha!

have a nice tuesday:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0