hemma!

Hallloo!!
hejsan alla underbara läsrare! ha ni haft en bra dag idag?
jag har iallafall haft det! eller aa man kan väll säga att jag o
johanna va ganska flummiga den sista lektionen! haha
vi hade NO och där så ska vi göra en bro av bara papper!!... för vi har hållit
på med krafter och tyngd och sånt! och då så gör jag o johanna en bro då! haha
aa vi är ju såklart bäst! haha och man vi sågade i papprena haha!!
och dom andra som går i samma profil som mig o johanna gör ju också broar!
asså det är verkligen jättekul att titta på när alla gör asfula broar! haha
och aa det är jättekul iallafall för jag o johanna skrattar åt allt haha!
och så hade vi någon vikare idag o han sa att jag va omogen! :O haha
och då sa jag bah! man kaxar inte mot dom som är längre och så! haha
nämen man kan väll säga att jag o johanna skrattade åt allt och det va askul haha!
men aja nu så ska jag plugga... har engelskaprov imån... segt!
bloggar senare!
pusspuss/Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0