Love and other drugs

tjooho! sorry för dålig uppdatering dom senaste dagarna har inte haft någon blogglust eller vad man ska säga...
men iaf... idag så slutatade jag kl.12.30 och då så åkte jag , johanna och stephanie in till stan:) vi gick på stan o tittade o åt på donken och sen så såg vi på bio! "Love and other drugs" tycker faktiskt att den va riktigt bra!
sen så hämtade mamma mig i stan, så åkte vi till rambergsrinken (i hisingen) och kollade på min brosa när han spelade hockey! dom vann med 1-10 haha!
men dom skulle vara där kl.18 o matchen började kl.19 så den stunden som va imellan så åkte vi till backaplan och då så hittade jag lite kläder som jag köpte! ;) bilder kommer!


"Love and other drugs"! riktigt bra! rekommenderar verkligen denna filmen! ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0