rulltårta!

hello! idag har de väll varit ganska go dag ändå!
första lektionen hade vi bild vi skulle göra porträtt, det va faktiskt rätt kul!
sen så hade vi hemkunskap! vi sklle göra rulltårta! mums!
det va kul! det kommer bild på min, johannas och stephanies fina
rulltårta! världens godaste! ;)

själva tårtan

äpplemoset som vi hade istället för sylt!

duktiga johanna och stephanie!

stephanie som skär vår fina rulltårta!

resultatet! vad tycks? den va iallafall jättegod!;)

sen så hade vi massa andra lektioner som va tråkiga...
sen så tog jag bussen till stan o mötte upp sara där! hon skulle köpa present till anke!
så jag va med henne i typ 1h sen så åkte jag hem , orkade inte vara i stan... haha

love/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0