dålig uppdatering..

sorry för dålig uppdatering idag...
nämen idag efter skolan så var jag med johanna cissi cornelia och pernilla! :) jag och johanna gick hem till cissi och så var dom andra redan där! vi gjorde inte så mycket där, vi åt lite mellanmål och snackade lite. sen så gick vi hem till pernilla och sen så kom måns, adam och hugo :) vi gjorde väll inte så mycket först! men sen så spelade vi kort! haha det hete typ tecken eller nått :s sen så gick cornelia efter en iten stund! men iaf vi andra skulle se på film då! "american pie" haha sen efter när den filmen va slut så spelade vi "förending`s leken" #stavars# hahaha det va la kul! ;) sen så kom min mamma och hämtade mig och samtidigt så gick killarna!

aa det va min dag haha! puss på er!
hade iaf jättekul idag! puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sköj Sköj!;) själv var man på 50års kalas.. Haha

2011-01-14 @ 22:11:40
Postat av: Anonym

Det stavas förändring. och det stavas inte stavars det stavas STAVAS har du ig i svenska? Om du vill ha tips. En blogg med dålig uppdatering kommer sjunka lågt. Folk tappar intresset efter en dag. Om du vill bli en såkallad riktig bloggare någon dag, så behöver du en intressantare blogg, lära dig stava och uppdatera. Om det inte redan är kört.

2011-01-15 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0