sjukhus...

nu så kom jag hem från sjukhuset för ungefär 1h sedan.. idag när vi hade gympa så gick mitt finger ur led! det stod fan 90 grader ut ju! alla i tjejer i klassen höll på att spy för att det såg så äckligt ut!men har verkligen hur snälla kompisar som helst! dom hjälpde mig med att gå till vårdcentralen och så va dom där och stöttade mig! älskar er johanna o stephanie! sen så blev det att åka till sjukhuset tyckte dom på vårdcentralen! och nu så har jag gips och bläää! dom på sjukhuset knäckte tillbaka mitt finger o mamma tyckte att jag va så duktig o hon tyckte så synd om mig så hon lovade mig en OnePiece o en Juicy tröja så...

men pöss på er.. och spela aldrig rugby med en medicinboll haha

Kommentarer
Postat av: stephanie

Gumman, tycker så synd om dig!!,finns alltid här för dig,

Älskar med!!!

2011-01-21 @ 19:54:23
Postat av: Pernilla

Stackarn <3

2011-01-21 @ 23:54:16
URL: http://musicthatsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0