Time out

Helluu! Nu så sitter jag o tittar på TIM OUT! Det är faktiskt riktigt kul! Idag har varit en goo dag! Först så vaknade jag typ 08.20 för jag skulle titta på match! Det va kul! Sen så såg jag en match i ishallen när min brosa spelade gp-pucken 01 kom vidare! Grymt pojkar! Sen så gick jag hem till pillan! Och så va jag la där i 30 min sen så kom colli. Sen så drog vi till Johanna o anke! Och där spelade vi något spel! Fattade igentlugen ingenting men sen så fatta jag! Erkänn jag är duktig? Haha! Och så käkade vi lite tårta. Gott! Sen så gick vi ut skulle typ träffa Chrille Måns o hugo! Sen så gick Cornelia typ direkt och Johanna o anke oxå.. Så jag följde med pillan hem och Chrille Måns o hugo följe oxå med... Vi gjorde typ inget där eller aa.. Hehe! Sen så kom Cissi till pillan och så gick vi ner till träningen jag va bara där o tittade! Sen så åkte jag hem! Hela min dag yeah! Haha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0