Har bara inte orkat... Dagen...

Tja, tja bloggen! Sorry att jag inte har bloggar, har inte orkat det och så har jag varit med kompisar och så! Men ska bli bättre iallafall! Men kom hem för 1timme sedan, för va med anke pillan o Cissi i morse, sen så åkte jag till stan med mamma, sen så åkts kg till Cissi då, och då va anke o Cissi bara där, men vi såg på film och så, mysigt! Sen så kom sara! Har (hade saknat henne jättemycket! För hon hade nyss kommit hem från frankrike!) men iallafall då kom hon sen så när jag skulle hem o käka så kom pillan haha! Sen så cycklade kg tillbaka o då så satt pilla sara o Cissi vid köksbordet o spelade monopol så va med o spelade haha! Har inte så mycket mer att skriva! Men ska sova nu! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0