15 saker om mig

  1. Jag är singel
  2. Jag har en as go kusin som jag älskar
  3. Jag har FANTASTISKA vänner!
  4. Jag går i 7:an
  5. Jag är målvakt i Fotboll
  6. jag spelar innebandy
  7. Jag har världens bästa humor! host*host* haha!
  8. Jag har ett hus i spanien
  9. Jag älskar att titta på skräckfilmer
  10. Jag älskar att shoppa
  11. Jag älskar min OnePice
  12. Jag älskar att åka skidor... helst så vill jag tävla i skidor
  13. Jag är nästan alltid glad
  14. Jag ställer alltid upp för mina kompisar
  15. Jag vill åka till New York!














Kommentarer
Postat av: Louise:)

jag älskar diig mest!!:D

2011-03-24 @ 22:08:02
URL: http://loollobollo.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0