Bad update...

sorry för så dålig uppdatering i helgen har inte orkat... men iallafall har varit hos mina kusiner i varberg :) detv va  kul! tog tåget hem igår och så... sen så gick jag o mötte colli i idrottshallen! och så kom sara så satt vi o kollade när 94/95:orna spelade match! det va 97:or med så då ville vi se och aa... sen så gick jag o colli hem till mig så gjorde vi tacos! mums! och så sovde cornelia över hos mig. mysigt! sen idag så spelade vi match mot lindome! vi förlorade med 3-0 :( men det va grymt spelat! ändå tjejer! och sen så följde colli med mig hem igen så kom sara så såg vi på "oskyldigt dömd" så jäkla bra! sen så gick colli. och då så cycklade jag o sara till ica o köpte "ben & jerry´s ;) haha :tjockisar - jo vi vet! :P och sen så cyklade vi hem till sara och där så såg vi på "white chics" eller nått! så jäkla bra va den! ;) och nu så gör jag typ ingetin g typ segar! :P

bilder på mig o colli från igår!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0