Bella!!!

Hallojsan!
nu så är jag med bella!! :D
vi gör väll inte så mycket just nu!
har varit mede henne hela dan! eller aa
efter när jag slutade! först så gick vi hem till bella!
där gjorde vi inte så mycket... kollat i skolkartalogen!
det är hur kul som helst! haha! och så sa vi också dom vi
tyckte va snyggast också haha! ;)
och sen så blev vi så jäkla godissugna! så vi gick ner till
ICA och köpte godis! gött! haha!
och sen så gick vi hem till mig...och så gick vi in på datan o
kollade på bilder! haha då skrattar man lite kan man väll säga! :P
och aa... nu så plattar bella håret! haha och så har hon min ONEPIECE på
sig! haha silken cooling hon e! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0