To the city

Tjatja bloggen!! Haha nämen hejsan alla underbara läsare! Just nu så sitter jag på bussen med Sara och Anke (Angelica)! Vi är på väg in till stan... :) får la se om jag hittar något fint! Men ska iallafalll köpa ett par nya byxor! Jo juste anke o sara sovde ju över hos mig inatt! Det va kul! Vi såg på Wallander! Och det tyckte vi va lite läskigt haha... Nämen jag o sara somnade typ vid tolv-tiden... Och aa... Jag vette fasen vad anke gjorde! Haha! Sen så vaknade jag vi 4 och väckte dom! Erkänn jag är snäll? Haha och sen så somnade vi igen! Men nu så är vi snart framme inne i stan... Men ha en underbar dag allihoppa! Bilder kommer sen :) puss/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0