2011-05-08 2011-05-07

Tjenare! Förlåt dör dålig uppdatering igår, hade inte tid kan man väll säga. Johanna sovde ju över hos mig kuuul :) sen så skulle vi ju till klubbstugan och sälja kläder kl.09.30, och det va riktigt kul att sälja kläder också för vi sålde för hur mycket som helst! Riktigt bra! Stog där från kl.09.30-15.00 men kl.12 så skulle 98:orna spela match mot Tölö ett av seriens bästa lag , så va jätte nervös.... Men det gick bra! Vi vann med 3-1 så det va jättekul deras första match dom vann i serien! Och sen efter så åkte jag hem o duschade och så sen så va jag med sara och så sov jag över där, mysssigt! :) och just nu så ligger sara och sover och jag har jättekul... Haha! Nämen hon måste ju ändå upp snart så det är la okej, mem blir troligen inte så mycket inlägg idag för ska vara i klubbstugan idag igen och sälja kläder! Mem bloggar när jag kommer hem! Puss Lååååååååångt inlägg! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0