ankeboiii

tjenare! sorry att jag inte har bloggat på ett tag... har inte orkat... men nu så ska jag iallafall försöka blogga mer :)
men iallafall igår så sovde jag över hos sara det va kul, fast hon va såååååå himla trött! haha! och tidigare idag så spelade jag match med 98:orna det blev 0-0... men det gick la ändå bra, höll ju 0:an haha! och sen så gick jag o sara o köpte pizza och käkade så det va gött! sen så tittade vi på a-lagsmatchen så kom anke så gick jag o anke hem till mig och såg på ESC OMG!!!! vi va sååå hilma nervösa så det är helt sjukt! hahaha men han kom ju 3a så det är ju riktigt bra! men nu såska jag o ankeboii se på film sen så kommer vi väll att sommna haha! godnatt!♥



ankes favobild! han är inte sur¨, han är inte glad, han är helt lost!! haha! / anke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0