Äventyrsvecka!

God morgon bloggen!
sorry att jag inte bloggade igår, orkade inte.
men iallafall, jag och 14 andra tjejer från skolan spelade ju Fotbolls-DM i jonsered.
jag måste säga: "är riktigt stolt" vi kom 2:a! om vi hade gjort 1 mål till så hade
i gått vidare men,men vi släppte ju inte in något mål fan va bra du e Emma! och vi förlorade
inte någon match heller så gött!

men idag så är det ny dag och på skolan så har vi tema-vecka och det är skiiitkul! haha! jag o johanna ¨
valde äventyrsvecka och idag så ska vi cyckla i 15 km och på måndag ska vi segla tisdag paddla kajak
och onsdag spela beachvollyboll! så det ska bli jätttttttekul!
men nu kommer johanna snart hit så måste skynda mig!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0