rubrik`

tjenare! har ni haft en bra dag idag? själv så har jag väll la haft en helt okej dag ändå stog ju först i klubbstugan och sålde kläder ju, gick inte lika bra som igår kan man väll la säga haha! men stog där  från kl.10-15 idag och sen efter det sån cycklde jag till cornelia och sen så mötte vi pernilla och så köpte vi glass :) mysigt!
sen så cycklade cornelia hem så va jag och pernilla kvar och snackade om allt typ! haha (!) men nu så ska jag se på ett BigBrother avsnitt, det va längesen nu hahaha! nämen bloggar kanske sen! puss!
 + vädret har ju varit grymt härligt i helgen nu! och det ska bli riktigt varmt imon också! så gillagilla!

måndag: 22 grader och soligt! :D
tisdag: 23 grader och soligt! :D
onsdag:18 grader och regn :(
torsdag: 16 grader och soligt/molnigt
fredag: 16 grader och soligt/molnigt

så visar min mobil iallafall! och hoppas att dom 2 första dagarna stämmer! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0